Já a sport...^^

5. července 2015 v 22:18 |  Něco málo na úvod a o mně...^^
Ahoj ! Smějící se

Takže, vím, že když hubnu potřebuji hubnout tuky a né jen svaly. Musím se tedy zaměřit i na tréninky ve kterých budu cvičit a posilovat určité partie těla... Věnuji se jizdě na koních, což je poměrně prospěšný a velmi fyzicky náročný sport. Bohužel zatím nemám možnost jezdit každý den, takže to musím prokládat dalšími sporty.

Dále jsem se rozhodla, že každé ráno si dám povinnou rozcvičku. Prosté protažení těla, to mi po ránu jedině prospěje. Teď už je celkem pozdě a po 8hodinovém ,,makání,, v kuchyni jsem totál vyčerpaná, budu muset se všemi plány začít až zítra. To mi ale nevadí. Tady jsou ty aktivity, pro které jsem se rozhodla :) :

1) Běhání
*Ano, každý to tak na svém blogu píše a většinou z toho vzejde, že si jde zaběhat tak dejme tomu 2krát a pak s tím sekne. Buď z lenosti, nebo protože na to nemá. Já mám ale vlastní zkušenosti s běháním a mám i věci určnené k k tomuto sportu(tílko, šortky a běhací boty) a také mě to celkem dost chytlo. Do této doby jsem běhala tak nějak nepravidelně... Ze začátku jsem toho měla také plné zuby :'DD. Ale vzhledem k tomu, že prosazuji tzv ,,indiánský běh,, kdy střídám rychlou chůzi s během(a to i s ohledem na psa :D), mě běhání neomrzelo. Doporučuji také zkusit, ale nepřepínat se! Občas běžím se psem, občas sama :). Běhám tak 3km, což mi přijde akorát(vzhledem k mé kondičce), časem chci běhat tak 5km.
Takže běhání chci do svého plánu zařadit celkem 3krát. Budu běhat v pondělí, středu a sobotu :).

2) Posilování břišních svalů
*A teď po pravdě :D. Ano, tak u této aktivity se bojím, že selžu. Cviky na břicho mi nikdy nešly. Rudnu při nich, potím se hrozně moc a jsem celá mokrá. Ale protože chci mít hezké bříško, musím to alespoň zkusit. Pokud to nevyjde, přiznám se s tím a rozhodně tu nebudu lhát, jak jsem to zvládla(i když bych to zvládla ráda :D).
Takže jsem si vybrala tuto 8minutovku na břišáky, tak uvidíme, jak to půjde.
Budu posilovat 2krát týdně a to v úterý a pátek :).

3) Jillian Michaels 30 day shred level 1
*S Jill už jsem cvičila a vydržela jsem to tuším tak týden, pak jsem se na to vybodla a skončila s tím. Pamatuji si jen, že jsem po cvičení měla super pocit a bylo mi skvěle. Pak jsem si ale na tělocviku narazila ruku a ta šla do dlahy. Od té doby už jsem znovu nezačala. Teď se k tomu chci znovu vrátit, ale vzhledem k tomu, kolik jsem si vybrala aktivit nebudu s Jill cvičit každý den. Nechci se zase přepnout, takže si to musím trochu rozvrhnout.
Tuto 30minutovku budu cvičit 1krát týdně a to ve čtvrtek :).

4) Plavání
*Tak to si myslím, že bych mohla zvládnout. Mám celkem dobré základy v plavání, takže to bude hračka :).
Plavat budu 1krát za dva týdny a to z důvodu, že nechci mít ramena jako chlap :D.
Chodit budu vždy v neděli :).

Tak tohle je prozatím vše :). Myslím si, že je toho trochu moc, ale chtěla bych toho dělat tolik, že bych v jeden den musela dělat až 3 aktivity. Dále také plánuji cvičení s obručí hula hop. Kdo neví, co to je, prosím použijte google. Až ,,někdy,, koupím obruč, určitě to sem napíšu a začnu se tomu věnovat. A to především u televize.

Budu ráda za komentáře(týkající se příspěvku) či nějakou radu :).
Držte mi palce a hned zítra se s Vámi v nové rubrice ,,Tréninky...^^,, podělím o mém pondělním běhání.
Díky za přečtení.
Dobrou noc
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama